I copywriteři si chtějí ulehčit práci

Práce dobrého copywritera bývá často tak trochu neviditelná a tím pádem také nedoceněná. Ale nestávali bychom se copywritery, kdyby naším cílem bylo honění si vlastního ega. Místo toho je cílem dobrého psavce co nejlépe vystihnout ducha firmy/organizace a připravit texty, kterými zaujme pozornost čtenářů.

Málokdo si však sedne za bílou obrazovku a jen tak ji naplní odstavci, které dávají smysl. Samotné psaní představuje mnohdy až překvapivě malou část z copywriterského řemesla. Ještě překvapivější je, jak velké množství času zabírá překlikávání mezi jednotlivými záložkami.  Před, během i po psaní totiž musí copywriteři využívat velké množství informací, které ve Wordu nenajdeme. Hledáme tedy možnosti, jak si naši práci ulehčit, zrychlit a zároveň zkvalitnit. A já myslím, že jsem řešení našel, a to v podobě připojení doplňkových monitorů od značky MISURA. 

Monitory MISURA umožňují ztrojnásobení digitální pracovní plochy u prakticky každého moderního laptopu. Jednoduše 2 externí monitory naráz připojíte k laptopu pomocí kabelu USB-C a hned můžete začít pracovat na skutečně gigantické ploše. Nemusíte přitom obětovat nic z vlastního pohodlí ani ukrojit z dostupného prostoru. Každý monitor lze samostatně natočit až o 235 stupňů, takže monitory se přizpůsobí vašim potřebám a ne naopak. 

Jak známo, copywriteři potřebují pro inspiraci ideální prostředí, a ne vždy jej dokáží naleznout u sebe v obýváku. Naštěstí jsme velmi rychle zjistili, že skladnost monitorů MISURA umožňuje jejich snadné přenášení kamkoliv a absolutně bez potíží. Když vyrazíte do coworkingového prostoru nebo třeba do kavárny, můžete oba extra monitory složit do tašky na laptop a po cestě o nich nebudete ani vědět. 

Před sebou mám celkem 3 monitory (původní obrazovka laptopu + MISURA monitors). Hlavní displej pro copywritera je vždy jasný, musí na něm blikat kurzor textového editoru. Neznamená to však, že by vedlejší monitory pak zely prázdnotou. Poznámky a materiály o klientovi či úkolu patří k nejdůležitějším nástrojům copywritera. Ty mohou mít různou podobu od textového dokumentu až po YouTube video. Každopádně je velmi těžké se plně soustředit na text, když musíte neustále přeskakovat mezi záložkami. Tyto trable s monitory MISURA okamžitě zmizí. 

Velmi užitečné pro práci copywritera jsou také nejrůznější internetové nástroje a služby, které pomohou najít synonymum či opraví stylistické chyby (opravdu nikdo není dokonalý). 

Skvěle se nám extra monitory osvědčily také při úpravách již hotových textů. Původní texty zůstaly na hlavní obrazovce a MISURA monitory se zaplnily gramatickými nástroji i zpětnou vazbou od klienta. Dokonalý přehled, kterého při práci s jedním monitorem nelze dosáhnout. 

Monitory MISURA mě jednoznačně překvapily svojí univerzálností a flexibilitou. Hned po nastavení extra obrazovek máte pocit, že tak velkou plochu snad ani zaplnit nelze. Opak je ale pravdou. Místo nekonečného množství záložek mi MISURA monitory umožnily si práci elegantně rozvrhnout a najít perfektní klid nutný pro vytváření opravdu kvalitních textů.

Autor: Store MISURA

Stories

...
Monitors

Co to je Gsync, HDR nebo Power Delivery aneb parametry stolních monitorů MISURA

Stolní monitory MISURA jsou určeny jak profesionálům z oblasti grafiky nebo střihu videa, tak zapáleným hráčům počítačových her. Stejně tak…

...
Monitors

Jak připojit dva monitory k notebooku

V dnešní době se většina z nás setkává s neustálým zvyšováním nároků na multitasking. To zahrnuje práci na více úkolech…

...
Monitors

Jak správně vybrat přenosný monitor?

V dnešní době je trh přenosných monitorů bohatý na širokou škálu nabídek. Před tím, než se pustíme do nákupu, je…

...
Monitors

Jak se orientovat v monitorech MISURA a jak vybrat správně monitor do kanceláře nebo domů?

V posledních letech představila společnost MISURA svým zákazníkům duální a single monitory. MISURA tak reagovala na chybějící sortiment na trhu,…